Kuka olen? Kuka tahdon olla?

Kiitos J:n olen pohdiskelut kysymystä, kuvannut itseäni päällimmäisenä ideana ottaa kuva joka kertoo millainen tahtoisin olla. Millaisen viestin tahdon muille ihmisille välittää itsestäni jne. Ja oikeasti se on tosi vaikeaa.

Tai siis, mitä sitä oikeasti tahtoo kertoa itsestään ulkonäöllään ja näyttää olevansa. Antaa ihmisten lokeroida itsensä johonkin tiettyyn stereotypiaan. Sillä ensivaikutelma on tärkeä jne.
Eniten ehkä haluaisin näyttää vähän vähemmän lähestyttävältä. Koska en tykkää yhtään miten ventovieraat tulee juttelemaan. Etenkin maahanmuuttajilla on tapana jäädä mun kanssa juttelemaan. Paitsi niinä päivinä jolloin olen meikannut. Sen olen huomannut itsekin. Meikannut ja laittanut hiuksia vähäsen.

Löysin muuten lyhyet hiukset jotka tahdon. Sattumalta otin kuvan kivasti niin että nuttura jäi ulkopuolelle (järkyttävän kokoinen nuttura btw... tätä tukkaa löytyy).

Mutta joo, muutama kuva mistä oon ihan hirveen tyytyväinen jollain tavalla.

[gallery link="file" columns="2"]

Tuo kuva jossa hiukset ovat auki...
Otin tosiaan hiukset nutturalta ja tuolla tavalla ne jäi. Four Reasonin lakka on aivan ylihyvää. Nytkin se vielä piti hyvin vaikka olen pyörinyt tuossa sängyssä iloisesti (no en ole, nukuin päivällä, minä pahis). Mutta tuli aika jännän näköiset hiukset. Ja mustavalkoinen ihan siksi että ilman kontrastia hiukset ei näkyneet kunnolla ja kontrastin ansiosta näytin punaiselta ravulta. Joten mustavalkoinen on jees.
Ja noissa muissa kuvissa ne nyt on mustavalkoisia koska... Nojaa. Näette joskus jos saan aikaiseksi.

Mutta niin...

Oikeasti ulkonäkö vaikuttaa ihan hirveästi omaan mielikuvaan jostain ihmisestä. Millaiseksi kuvittelee toisen luonteeltaan jne. Ja minähän nyt en koskaan tahtoisi olla minä. Vaan joku aivan toinen. Olisi joskus kivaa.
Millaisen kuvan ihmiset saa musta...?

Tänne ei mitään uutta muuten. Ihmettelen mihin koko kesäloma on hävinnyt ja jännittää kouluunmeno ja muutenkin... Dingdingding. Voisiko joku mennä sinne mun puolesta? En tiedä haluanko sinne sittenkään. Vihtori makoilee ja nuolee mun sukkaa... En tahdo tietää sen enempää siitä mitä se miettii.
Meijän äiti on jo taas päässyt jouluun. Paketoi siellä joululahjoja ja pohti kuusen koristeita yms.
Mä ensin jo odotan kauhulla tätä syksyä.

Nyt ulos tuon apinan kanssa ja sitten dingelidongailemaan jotain.

Kommentit

  1. Hahaa, anteeksi ei tarkoituskeni ollut aiheuttaa niin paljon pään vaivaa :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Jätä kommentti :)